Vårstädning

Här om kvällen fick jag för mig att jag skulle vårstäda bland alla mina favoriter som ligger i Internet Explorer. Sagt och gjort så flyttade jag ut alla favoriter ur alla underkataloger i en enda röra... Smart? Nja, börjar redan ångra mig. Det är strax över 1 500 st som ska gås igenom och skapas om i vettiga underkataloger. Visst är det bra att gå igenom dem och kasta sådana som slutat fungera, samtidigt som jag besöker sidor igen som jag glömt bort. :-)

Nu har jag bara 990 st kvar att gå igenom. De flesta länkarna går till hundrelaterade sidor, kennlar, företag och personliga. Jag tycker det är kul att slösurfa bland kennlar och privata sidor om hund. :-)

När jag är klar med vårstädningen bland favoriterna så borde jag göra samma sak bland alla mejl jag spart under åren... där kan man prata om många.

Idag fick jag resultatet från senaste tentan jag skrev; 35,5 poäng och ett VG. Inte illa pinkat, och jag är jättenöjd. Det lönar sig tydligen att plugga. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback