Det blev en pojke


Den 10 mars kl 22.16 föddes Williams lillebror, Alex Widfors. Alex var 48 cm lång och vägde 3 496g. Allt har gått bra. Ser fram emot att Sara (och Widde om han sover över) kommer hem med Alex så att jag kan åka dit och dofta på bäbisen och ta lite bilder. :-)


Min teori om pojkmage verkar hålla. :-)

Välkommen Alex! Vi kommer att ses en del framöver. Det är jag som är tanten med den stora kameran. :-)



Gick en promenad med Enrico på ett industriområde idag. Det blåste mycket så det kändes mer som höst än vår. Banden runt flaggstångarna smällde, löv och skräp virvlade runt på marken. Enrico gick och letade efter saker som kunde vara läskiga. :-/ Vid 3 tillfällen fick han stressfnatt i kopplet, men det stoppade jag snabbt och han fick lugna sig innan vi fortsatte gå.


Efter promenaden var jag och handlade mat. Jag blev förvånad över att Enrico inte skällde när jag lämnade bilen, men jag tror att han tyckte att promenaden med intrycken var så pass uttröttande mentalt, så han låg bara och vilade där bak.


Kvällen spenderade han tillsammans med sina tuggben. Förstår inte att han orkar ligga och tugga i timmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback