Ute på åkern

Var ute i skogen, eller rättare sagt på åkern, på promenaden idag. Skulle gena mellan två åkrar, men när vi kom fram till diket så hade det kommit för mycket vatten under de senaste dagarna så Enrico kunde inte hoppa över det utan att plurra. När jag tvekade om vi ändå skulle försöka, så vända Enrico om och började gå tillbaka dit vi kom från, så han hade nog bestämt sig för att inte prova. :-)


Det blev till att gena över den leriga åkern istället. Som tur var så hade det varit lite kallare under natten så att leran var rätt hård och bra att gå på. Avslutade promenaden med att Enrico fick leta upp 4 saker som jag lagt ut på ett öppet fält innan vi gick promenaden. Den luringen, han spårar hellre vart matte gått än jobbar strukturerat på djupet.


På kvällen gjorde jag i ordning ett schema för ridhusträningen för vår klubb. Passade på att boka in 11 stycken tider åt oss (1 gång i veckan), så att jag/Enrico och Nanne/Ulla får störningsträna tillsammans under vintern/våren.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur går det med xml:en? Jag hoppas det flyter på, för det här med pdf:er är inte att leka med.

Funderar på om jag ska hänga mig eller helt enkelt bara strunta i sista uppgiften:)

Nja, det ska nog gå bra om jag koncentrerar mig ordentligt, håller tungan rätt i mun och svär en hel del...

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback