Många jag borde och jag måste

Det har inte blivit särskilt mycket bloggande för min del på ett tag. Visst har jag suttit framför datorn, för vad skulle jag annars göra, men det har varit andra saker som upptagit min tid. ;-)


Jag borde sätta mig ner och se över alla måsten som finns i livet. Det känns som om de inte blir färre utan fler och fler. Ibland har jag lite svårt att säga nej, eftersom jag gärna vill ställa upp och hjälpa till om jag kan, speciellt om det är roliga saker eller något nytt jag kan lära mig. :-)


Imorgon startar en ny kurs som jag borde ha läst innan förra kursen. :-) Det spelar ingen roll viken ordning jag läser dem i, för jag kommer ändå att ha nytta av kurserna i framtiden.


Slut gnällt, bryt ihop och kom igen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback