Vilken miss i planeringen

Jag har gått ett par dagar och tänk på att en av kurserna jag läser på högskolan ”har bråttom”. Idag kom jag på orsaken. :-/ Kursen går på heltid under 5 veckor och inte på deltid som jag trodde. Vilken miss i min planering! Så kan det gå när man är efteranmäld till en kurs man vill gå, som har studieplatser över.


Nu har jag med andra ord bråttom med båda kurserna om jag ska hinna med att lämna in mina uppgifter i tid. Ingen vila, ingen ro. Ikväll satte jag mig ner och skrev en detaljerad lista över vad som måste göras fram till fredag kväll. Känner på mig att hela helgen kommer gå åt att läsa om bloggdesign och programmering med ASP.NET. Intressanta och roliga ämnen, om man slapp känna sig stressad.

Nu tillbaka till böcker och rapporter…


Kommentarer
Postat av: Anita, Chino o Gaia

Äntligen....! En blogg!!!!! ;-) Verkar som alla har mer än fullt upp med sina liv just nu, mig själv inräknad...Längtar till senare i höst när allt kanske lugnat ner sig och man hinner bara njuta av lugnet, tystnaden...krypa upp i soffan och stirra i elden, tända massa ljus.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback