Promenad vid klubben

Nu är både Mathias och jag ordentligt förkylda, så vi tog en promenad i lagom takt runt klubbområdet. På vägen hem åkte vi och handlade medan Enrico väntade i bilen. När vi kom ut såg vi en bil med bakluckan öppen och två schäfrar som låg och sov djupt utan att bry sig om omgivningen, smålog och tänkte; undra vad de gjort innan för att vara så trötta och tysta… inte den vanligaste synen när man kommer i närheten av en bil med schäfer i. :-)


Bestämde mig för att smyga (utan att öppna låset med fjärrnyckeln) och se vad vår lilla herre pysslade med när vi inte var där… Han sov jättesött med huvudet snett liggande på framtassarna.
:-)


Ikväll tittade vi på Insider som handlade om extremavel av hundar… Synd bara att programmet var så kort och att de inte hann med någon riktig debatt. Ska fundera på det jag såg innan jag kommenterar något. :-)


Nu måste jag sova, för imorgon är det plugga som gäller från morgon till kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback