Intressant kurs

Kursen som började idag är jätteintressant. Vi kommer att titta på .NET Assemblies, ADO.NET, .NET Remoting,  COM, COM+ och DCOM. Under första föreläsningen repeterade vi objektorienterad programmering. Oj, vad ringrostig jag kände mig. :-/ Men allt eftersom vi gick igenom det så trillade det på plats igen. Kursboken kom idag. Ska jag se till att läsa direkt och inte vänta till veckan innan tentan. :-)


Jag förstår inte varför studentbokhandeln på skolan har så dyra priser på böcker. Boken vi har under kursen kostar strax över 500 kr medan AdLibris tar 236 kr inkl. frakt för samma bok. Tror de att studenter är gjorda av pengar? Inte undra på att allt fler studenter väljer att skicka efter sin studentlitteratur…


Nu ska vi ut på en kvällsrunda med Enrico.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback