Ingen reaktion än så länge

Enrico har inte kliat sig under dagen (bara för att jag skrev det så kliade han sig precis). Jag ser än så länge ingen stor reaktion på maten han åt hos syrran igår.


Full fart, med mycket spring i benen, var det i alla fall när vi var ute idag. Efter en kortare aktiveringspromenad fick Enrico gå ett näringsspår (så vackert man kan få ett matspår att låta). Vanligtvis har han inget annat än pinnar i sina spår, men idag ville jag att han skulle få det här spåret mer som huvudaktivering.


Veckan som kommer är helt smockfull, men sen ska jag ta mig tid att planera höstens träning och sätta lite mål inför våren. Jag är en av dem som fortsätter att träna hunden även under vintern, även om man då måste tänka igenom var man ska vara och vad man ska träna på. I vinter hoppas jag att träningsgruppen kan få tag på ett ridhus att träna i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har man inget annat för sig...

2006-09-17 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback