Enricos dagbok

Blogginlägg som handlar om Enrico eller något annat hundrelaterat kommer att kopieras och läggas in i Enricos dagbok på hans hemsida (när jag kommit ikapp med den). Jag kommer inte att ta med eventuella kommentarer på blogginläggen som skrivs här, även om det hade varit trevligt att spara och ta med dem.

Du får gärna kommenterar inläggen ändå. :-)


Jag kommer att fortsätta berätta om Enrico från och med idag. Gamla dagboksinlägg kommer att uppdateras på hemsidan precis som innan. Ursäkta att jag fortfarande är lite osynkad med dagarna, men det kommer att lösa sig under hösten. :-)


Sluta inte besöka hemsidan bara för att bloggen kommit upp. :-) Bilder och annan information om Enrico kommer fortfarande att ligga på hemsidan, det är endast dagboksdelen som flyttat, om än tillfälligt.


Jag kommer även att blogga lite om min vardag som inte har med hunderiet att göra. Kolla kategorin om du vill slippa hundlivet eller vardagslivet, eller så läser du/skippar du båda. :-)

Nu måste jag gå ifrån datorn för att plugga…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback