Valparna 1 vecka gamla

Valparna 1 vecka gamla
Valparna 1 vecka gamla.

Var hemma hos Sara och tog bilder på valparna, som är 1 vecka gamla nu. Små söta Lancashire heelervalpar som ser ut som små rottweilers. :-)


Det är svårare än man tror att fotografera valpar. När man lyfter bort en av dem så söker de efter syskonen och mammans värme, trots att ögonen ännu inte öppnats. Inte är det lätt att få dem att ligga i en klump heller, men vad gör det, huvudsaken är att valparna känner sig trygga.


Liten flicka, stor flicka, liten pojke, stor pojke.


Valparna tillsammans med mamma Dissy.


När jag kom hem så blev jag mycket ivrigt genomnosad av Enrico. Han brukar vara ivrig när jag kommer hem och luktar annan hund, men nu var det något extra och det märktes på Enrico.

[Inlägg ändrat då bilderna lagts ut]


Kommentarer
Postat av: Tindra

Jag bara väntar på bilderna. Vov från Tindra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback