Stugan på landet

Skulle ut till Sara och träffa Carina idag på eftermiddagen för att förbereda morgondagens kurskväll med lite videoklipp om hur man kan arbeta med target (finger/targetstick/musmatta/post-it-lapp).  Kom jag iväg? Nä, jag somnade medan kamerabatteriet laddade och vaknade inte förrän det var mörkt ute. Vi gör ett nytt försök imorgon bitti. :-) Vet inte vad som gått åt mig, men det känns som om inget fungerar just nu i planeringsväg.


På kvällen åkte jag och Enrico till syrrans stuga och fikade. Det var första gången vi var inomhus. Litet, men mysigt. Ännu en gång fick jag känslan att även jag vill bo i hus på landet eller åtminstone ha en sommarstuga på pendlingsavstånd dit man kan åka för att koppla av utan att behöva planera allt för mycket i förväg.


När vi kom hem tittade Mathias och jag på hus via hemnet.se. Hittade en liten stuga med ladugård och stor tomt. Så himla smutt det vore om man hade en egen plan att träna på och någonstans att träna inomhus vintertid… Drömma kan man. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback