Roligt ute i skogen

Det märks att det är höst. Glömmer man att ta på sig gummistövlar så dröjer det inte så länge innan tennisskorna är genomvåta. :-/ Det var det trista, nu till det roliga. :-)


Mathias och jag körde minirapport :-) eller rättare sagt budföring utan fri sikt i skogen. Enrico är mycket snabb iväg och kommer och sätter sig rakt hos båda förarna. Jag är sugen på att prova på rapport med honom. Ska plocka fram en gammal bok som jag har om det och se hur man börjar träna rapport. Även om vi inte ska tävla i det så kan det vara en bra aktivitet i skogen då Enrico älskar att springa. Hans favoriter är budföring, inkallning och apportering. Har lagt upp 2 st videoklipp på inkallning och apportering på hans hemsida. Jag är jättenöjd med hans ingångar. :-)


Inkallning, 4,5 MB
Apportering, 3,8 MB


Promenaden avslutades med ett godissök i närheten av bilen. Alla var nöjda när vi kom hem. Nu får vovven ta det lugnt medan både husse och matte kommer att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback