Orkar jag inte plugga, så får jag göra annat

Vaknade kl 04.40 imorse och kunde inte somna om. Stundtals har jag mått illa under dagen, så trött har jag varit. Ville inte lägga mig på dagen, för då hade jag inte somnat i natt.


Är man så här seg i huvudet så ska man inte plugga, då fastnar ingenting. Tänkte att jag kunde göra något som inte behöver någon tankeverksamhet, så jag städade undan en massa hundrelaterade böcker som legat på bordet vid min säng. Jag har många böcker i ämnet – och fler kommer det att bli – men att det var 72 st hade jag inte vågat gissa på. Hundböcker är som ett gift för mig. :-)



Mina hundrelaterade böcker... och fler kommer de att bli...

Ska försöka att endast ha en hundrelateradbok i taget vid sängen, så nu får det bli Nya Allmänlydnad eftersom vi använder den boken under kursen på brukshundklubben. Tänkte ha samma princip när det gällde databöcker, men det gick inte. :-) Jag har redan 3 st böcker om programmering liggandes på bordet, C# for Programmers, ASP.NET 2.0 with C# och Programming .NET Components.


Nu är det dags att varva ner och hoppas på att John Blund kastar sömnpulver…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback