Ont i kroppen

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen från gårdagens mentaltest. Tydligen använder man andra muskler som rottweilerägare jämfört med schäferhundsägare. :-) Fingret känns ok även om det är mycket svullet i pekfingerleden. Under de två första dagarna kunde det bli värre, men sen ska jag se en förändring till det bättre.


Lite förvånad är jag över att det varken värker eller gör ont när jag använder det. Det enda som blir besvärligt är att inte kunna skriva normalt på tangentbordet och att hålla fingret från vatten…


Mathias har haft all hundaktivitet både igår och idag. Han berättade att Enrico verkligen är motiverad att arbeta nu när de varit ute. Blir sugen på att gå ut på ett väl planerat träningspass. Det är inte alltid hunden är så motiverad och då vill man passa på… Jag blir motiverad av att se att vovven är motiverad! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback