Något bättre natt

Ja, inte vill jag kalla den här natten som perfekt. :-/ Jag har suttit uppe och läst till tentan hela natten med korta pauser. Börjar bli riktigt trött nu, men om några timmar är det dags att åka iväg och skriva tentan.


Efter tentan kommer jag förmodligen bara komma hem och sova… Nya tag imorgon. Nu måste jag komma igång med ordentliga snabba promenader med Enrico igen. Känner att min kropp behöver röra på sig efter allt sittande framför datorn.


Enrico sover
Enrico sover gott medan jag pluggar till tentan.

Mathias kom hem sent i natt från Enköping och för att jag skulle piggna till lurade jag med mig honom på en promenad med Enrico vid kl 02.00. Efter att vi kom hem så somnade Enrico om och har sovit hela natten utan att varken vanka eller pipa…

Imorgon är det dags att åka och fotografera Saras valpar igen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback