Medlemsmöte på Västerås Brukshundklubb

Ikväll var det medlemsmöte. Efter alla vanliga punkter med information från styrelsen och sektorerna hade vi grupparbete om hur vi vill att klubben ska utvecklas.


Jag tycker att det var en trevlig kväll med många bra synpunkter, nu får jag bara hoppas att det blir något av dem också så att det inte bara blir mycket snack och liten verkstad. :-)


Pratade med Gerd om att jag vill att hon håller kurs i vinter så att Enrico och jag får träna mer regelbundet och med ett mål, att tävla i vår/sommar. Hon trodde hon skulle hinna med det. Även om vi tränar en del tillsammans så betalar jag gärna henne för en kurs. Hon känner Enrico och mig, samtidigt tycker jag att hon är mycket kunnig och roliga att umgås med. :-) Jag hoppas verkligen att det blir en kurs för det behöver jag för att hålla motivationen uppe och då får jag en piska på mig att planera träningen bättre. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback