Hundpromenad

Efter förmiddagens föreläsning i komponentteknologier åkte Carina och jag ut med hundarna. Enrico var lite ivrig på Carina, men hon parerade honom bra. Konstigt, men om Enrico märker att någon inte riktigt vill ha med honom att göra, så ska han ställa sig in och visa att han minsann är snäll. Vill man ha med honom att göra, så blir han ännu gladare och livligare. :-) Men hans ivriga sätt är inte så bra just nu eftersom Carina har mycket ont i ryggen och det blir inte bättre av att en stor schäfer på 45 kg kommer och knuffas…


Efter promenaden åkte jag till Carina för att förbereda morgondagens kurskväll. Carina kommer att ha huvudansvaret och jag får glida med lite. :-)


Imorgon ska jag sitta hemma och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback