Hjärngympa

Enrico fick lite hjärngympa när vi var ute idag. Han tappade totalt bort föremålet han skulle leta upp, men han gav sig inte utan vidgade bara området. Måste lägga upp föremålsuppletandeträningen ordentligt så att han söker av på rätt sätt, det har varit lite slarv med det. La ett kortare näringsspår som han arbetade sig igenom mycket noggrant. Sugen på att träna mer, men förkylningen gör att kroppen inte känns helt bra än.


Lämnade bakluckan öppen, men burdörrarna stängda när vi kom hem till pappa. Tänkte passa på att vädra ur lite. Hörde något på gården och tittade ut om det kom en annan bil (jag hade parkerat mitt på gården), men det enda jag såg var grannens tjocka gråa katt som stod på bakbenen och med framtassarna på kofångaren och nyfiket nosande in i buren. :-) Tur att jag inte lämnade burdörren öppen, för då hade jag nog haft en katt i bilen.


Det piper i badrummet. Mathias badar Enrico. Snart kommer en våt hund och tigger kvällsmat. :-) Måste gå…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback