Drivkraft och motivation

Ja, det är något man behöver både som människa, hund och i kombinationen människa med hund. Idag kom boken med samma namn, Drivkraft och motivation skriven av Anders Hallgren. Ser fram emot att få tid att läsa den. Du som är intresserad av boken kan beställa den via AdLibris för 158 kr + frakt (nej, jag får ingen provision :-), däremot tycker jag alla ska handla många hundböcker billigt istället för dyrt via bokförlaget).


I natt var Enrico så där orolig igen. Hörde han något som var konstigt så försökte han upp i min säng. :-/ Vankade och pep. Nu sover han som en stock, precis som igår kväll innan vi skulle sova, så att han orkar vanka och pipa i natt igen… Undra just vad det kan vara…


Resten av kvällen och natten kommer jag att tillbringa med boken Programming .NET Components. Hoppas att något fastnar och att jag klarar tentan imorgon eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Lycka till på tentan imorgon!

Kramar från Anna-Karin & Bobbo

2006-10-25 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback