Det händer en massa roliga saker

Det är mycket roligt som händer runt omkring oss bland våra kompisar med hundar. Först ut var Sara med Morfars Kennel (Lancashire heeler) med stigakullen, Åsa med Kennel Bärsärk (Hovawart) planerar att para Cider (Korad Ciara von Andwari) inom en månad och sist ut är Nannes rottweiler Nyha (LPI Such Daleos Nyha) som är parad med IPO1 Such Dkuch Von Hause Nomis Dexel, valparna kommer att födas hos Kennel Daleos i slutet av november, eftersom Nanne är fodervärd åt Nyha. Nyha är moster till Nannes Ulla, så Ulla får en kull kusiner på köpet. :-)


Jag vill passa på att gratulera Åsa med hovawarten Bärsen (Korad Such Nuch Tjh Mytologins Bärsärk) som blev Norsk utställningschampion idag på utställningen i Kongsvinger! Surfa in på Kennel Bärsärks hemsida för att se bilder på snyggingen. Länken hittar du i högerkanten…


Det är jätteroligt när det händer positiva saker runtomkring oss nu när höstens mörker nästan slukar oss… och mörkare ska det bli innan det vänder den 21 december. :-)


Kommentarer
Postat av: Anita, Chino o Gaia

I vårat liv händer i stort sett inget alls, desperata besök hos naprapat, osteopat o läkare...:( Har avbokat BH-provet, ingen idé att ge sig på ngt man inte ens tränat på...hoppas jag är bättre då (22/10) så jag orkar åka o titta på provet iaf så vet jag vad vi ska träna till våren. Mest synd om mig tycker jag p.g.a att jag missade klubbens läger och husvagnspremiären....:((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback