12 timmar extra/dygn

Om jag ska hinna med allt jag vill och ”borde” skulle jag behöva minst 12 timmar extra/dygn. Just nu vill jag prioritera skolan, men det kommer alltid småsaker mellan som tar tid och som måste göras för att jag inte ska ha dåligt samvete.


Just nu håller jag på med små uppdateringar på den lokala brukshundklubbens hemsida. Resultat och bilder som jag borde ha lagt ut förra veckan, men jag hann inte med…


Imorgon är det labb på skolan under förmiddagen, på eftermiddagen ska jag åka ner till stan och fixa mina ögonbryn (färga+trimma). En må-bra-faktor mitt bland alla måsten. :-) Senare på eftermiddagen eller kvällen måste jag och Carina förbereda oss inför onsdagskvällens kurs. Och mellan dessa ska jag ut med Enrico. Jag kommer nog att sova gott imorgon kväll…

Trist att jag inte hinner träna med Enrico tillsammans med träningsgruppen imorgon. :-(


Just nu i min Mp3-spelare; Tomas Blome läser Coq Rouge av Jan Guillou. Jag har läst alla Hamiltonböckerna, men nu tänkte jag lyssna igenom dem under hösten. Bra avslappning när jag ska sova. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback