Valparna 7 veckor gamla

Valparna 7 veckor gamla

Nu är det bara 1 vecka kvar till leverans av Kennel Morfars stigakull. Vilken fart det är på valparna, nyfikna och fulla med bus. Jag tror att mamma Dissy tycker att det blir skönt när bäbisarna flyttar hemifrån.


Dagen efter utekvällen spenderade jag mestadels i sängen, även om jag inte var bakfull. :-) På kvällen åkte vi till syrrans stuga för att fika och spela kort. Det är tredje gången Enrico var där och han var lika avslappnad som hemma.


I morgon ska vi åka och titta på hästhoppningstävling för nybörjare. Mathias gudson, Emil 7 år, ska tävla för första gången och då måste vi givetvis vara där! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä men gud så söta!! Har nyligen fått hem min dvärgpinscher valp. Hon är väldigt lik i färgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback