Hämtade ut tentan i kursen Komponentteknologier M

Att redovisa och opponera på andras projektarbeten tar mer energi än man tror, eller så är det den lektionssalen som har dålig ventilation. Varje gång jag varit på lektion i den salen, känns det som att jag bara vill gå hem och sova en stund för att få mer energi...

Känner mig energilös trots att jag har en massa roliga saker jag skulle kunna göra. Jag ska nog åka och sola imorgon på solarieöarna så att jag får lite piggelinfärg. :-)

Hämtade ut tentan som jag skrev för ca 1 månad sedan. Jag svarade på 6 av 9 uppgifter och gick efter 1 timme. Lämnade in så att jag kunde få max 25 poäng. Det kommer inte att räcka till godkänt tänkte jag och tyckte att det blir bra att se hur rättningen av mina svar går och att jag får repetera inför omtentan den 1 december. Repetition är kunspakens moder brukar man väl säga? :-)

Ok, hur gick det nu då? Jag fick 24,5 poäng och belv godkänd. Blandade känslor. Jag hade velat skriva om tentan så att jag kunnat repetera ämnet och fått ett VG, men nu får jag nöja mig med ett G och slipper tänka på omtentan... man kan inte alltid vara på topp. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback