Filmsnuttar från Enricos mentalbeskrivning

Den 4 september 2005 mentalbeskrevs Enrico. Hans resultat kommer ut på hemsidan när jag får tid. :-) Den som är nyfiken kan hitta siffrorna på SKK Hunddata. Nu har jag i alla fall fått ut filmsnuttar från själva beskrivningen. Filmsnuttarna ligger under Bilder, men kommer att flyttas i samband med att resultatet kommer ut under Fidelhof Enrico, någon gång under 2007.


Kvalitén är inte den bästa eftersom jag försökte att hålla ner filstorleken. Första filmerna är riktigt dåliga eftersom man filmat motsols. Filmsnuttarna från mentaltestet kommer att bli bättre eftersom vi har en annan videokamera då.


Det festliga är att Enrico kommer att genomgå sin mentaltest 2 år och 4 dagar efter sin mentalbeskrivning, det kom jag på nu medan jag gjorde i ordning filmerna. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback